Werken in het Multifunctioneel Centrum

In onze organisatie zijn we elke dag met meer dan 320 collega’s aan de slag. Samen met de kinderen en jongeren schrijven we ons verhaal. Ook jij kan hier ongetwijfeld een boeiende rol in spelen. Laat ons weten wat jouw passie is en met welke talenten je een verschil kan maken. Dan gaan we met jou graag in dialoog om de goede match te vinden met onze visie en onze opdracht.

Als medewerker ben jij aan zet. Samen stemmen we voortdurend af hoe je jouw talenten kan inzetten en verder ontwikkelen. Je krijgt de kans om te groeien in een dynamische organisatie waar integriteit, samenwerking en verantwoordelijkheid centraal staan. Om dit waar te maken bouwen we aan een talentgericht HR-beleid, op basis van het TMA-model (Talent Motivatie Analyse). TMA biedt de nodige handvaten om talenten van medewerkers te verbinden met de verwachtingen van de organisatie.

SPREEKT ONS VERHAAL JOU AAN? BEKIJK DE VACATURES.

Door de vele contacten met begeleiders krijg je het gevoel dat je als administratief medewerker toch een beetje meehelpt aan de ondersteuning van de kinderen en jongeren in het centrum.

Isabelle, cliëntenadministratie

Spontaan solliciteren? Kruip in je pen en mail ons jouw brief met CV.

SPREEKT ONS VERHAAL JOU AAN? BEKIJK DE VACATURES.

Door de vele contacten met begeleiders krijg je het gevoel dat je als administratief medewerker toch een beetje meehelpt aan de ondersteuning van de kinderen en jongeren in het centrum.

Isabelle, cliëntenadministratie

Spontaan solliciteren? Kruip in je pen en mail ons jouw brief met CV.

Vacature voor administratief-logistiek directeur

Als administratief-logistiek directeur maak je deel uit van het directieteam van het KOC Sint-Gregorius en OC De Beweging. Je engageert je om ook samen met de directieleden van de scholen het geïntegreerd traject in dialoog verder uit te werken.

Jouw profiel

  • Je bent mensgericht. Vanuit een positief mensbeeld stem je onze acties af op gevoeligheden, behoeften en wensen van de mensen die op ons een beroep doen.
  • Je bent een teamspeler. Je houdt rekening met de andere teamleden en zoekt actief en constructief naar samenwerking.
  • Je bent probleemoplossend, resultaatgericht en proactief.
  • Je behaalde minimaal een diploma als Master bij voorkeur in een financieel-economische richting en bezit een grondige kennis van boekhouden.
  • Je hebt ervaring opgebouwd in het aansturen van een boekhouding en andere logistieke diensten.
  • Je hebt kennis van de sociale wetgeving.
  • Je houdt van cijfers en werkt vlot met de vereiste IT-toepassingen.
  • Je herkent je in de waardengedreven en christelijk geïnspireerde missie, engagementsverklaring en tekst over de grondstroom van de groep Broeders van Liefde en je wenst je in deze geest in te zetten en te profileren.

Jouw opdracht

De administratief-logistiek directeur staat in voor het administratief en economisch beleid zodat voldaan kan worden aan de wettelijke, economische en fiscale verplichtingen van de voorziening met het oog op het handhaven van een gezond financieel beleid. Het logistiek beleid bestaat uit de organisatie en opvolging van de verschillende facilitaire diensten en van de zorg voor alle roerende en onroerende goederen. Deze domeinen houden volgende aspecten in:

  • Organisatie van een correcte administratieve opvolging van de administratieve verplichtingen naar cliënten, medewerkers, overheden e.a.
  • Opmaak en opvolging van de begroting, de jaarafsluiting.
  • Opmaken van financieringsdossiers voor de overheid.
  • Beleidsvoorbereidende analyses en rapporten verzorgen.
  • Opvolgen van de evoluties in financieel beleid in de gezondheids- en welzijnssector.
  • Zorg en onderhoud van het gebouwenpark en het roerend materieel.
  • Coördinatie van verbouwings- en nieuwbouwprojecten.
  • Opvolgen en coördinatie van de milieuadministratie.
  • Opvolgen van het technische luik in preventie-opdrachten.
  • Leiding geven aan de diensten administratie, schoonmaak, catering, IT en technische dienst.

Wat wij jou kunnen bieden

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur met een aan de functie aangepaste verloning.
  • Een uitdagende en afwisselende job met een grote verantwoordelijkheid en autonomie.
  • Je werkt in een omgeving die inzet op jouw talenten en kansen op ontplooiing.
  • Je komt terecht in een deskundige en dynamische organisatie waar integriteit, samenwerking en verantwoordelijkheid centraal staan.
  • Je geniet van een aantrekkelijke vakantieregeling eigen aan de sector (PC 319).
  • Je woon-werkverkeer (fiets, trein, auto) wordt vergoed.
  • Je krijgt iedere dag een gezonde maaltijd aangeboden aan een democratische prijs.
  • Je werkt in binnen een sociaal waardevolle organisatie met een sterke verbondenheid met regionale voorzieningen en met het netwerk van de Broeders van Liefde in België.

Procedure

Ben je mens- en resultaatgericht en heb je kennis van financieel en logistiek beleid? Solliciteer vandaag nog en maak deel uit van ons team!

  • Stuur je schriftelijke kandidatuur met CV en motivatie uiterlijk 26.04.2020 naar: vzw Organisatie Broeders van Liefde, t.a.v. Koen Oosterlinck – Dagelijks bestuurder- Stropstraat 119, 9000 GENT of via mail aan etienne.verschraege@broedersvanliefde.be.
  • De selectie gebeurt op basis van competenties en talenten, ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap.
  • Voor bijkomende inlichtingen kan je terecht bij Christa Heyse, algemeen directeur (09 210 00 00) of bij Nicolas Vandeweerd, Bestuurder-Sectorverantwoordelijke Welzijn-Buitengewoon onderwijs (0476 34 40 09).

Je bent bereid om deel te nemen aan een assessment.

Happy@KOC

Omdat we niet enkel zorg willen dragen voor onze kinderen en jongeren maar ook voor elkaar hebben we in ons HR-beleid bijzondere aandacht voor jou als persoon. Daarom bieden we een sfeer van veiligheid en vertrouwen waar ruimte is voor openheid en feedback. Een positief evenwicht tussen draagkracht en draaglast zorgt voor energie en goesting.

Happy@KOC gaat over

  • zelfzorg in de zorg
  • energiegevers en energievreters
  • attent zijn voor elkaar